Przypominamy, że Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje interesantów w Starostwie Powiatowym w Olecku w piątki w godzinach 7:30-15:30, pokój nr 27.
Adres mailowy do Powiatowego Rzecznika Konsumentów: rzecznik@powiat.olecko.pl. Telefon 87 739 18 64.
Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy:
- zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów;
- składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów;
- występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
- współdziałanie z Prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi;
- wykonywanie innych zadań w zakresie ochrony interesów konsumentów określonych przepisami prawa.