W sali konferencyjnej Urzędu Miasta w Ełku (ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 4), 8 grudnia 2016 r. (czwartek) w godz. 15:00-17:30, odbędzie się spotkanie szkoleniowe dla przedstawicieli organizacji pozarządowych i innych zainteresowanych podmiotów. Szkolenie poprowadzi Joanna Glezman – Pełnomocnik Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi.
Poniżej zamieszczam zakres tematyczny spotkania:
1) podstawowe informacje na temat planowanego naboru małych projektów w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska 2014-2020;
2) zasady udzielania dotacji organizacjom pozarządowym i innym podmiotom uprawnionym sfery pożytku publicznego z budżetu Województwa Warmińsko-Mazurskiego w ramach planowanego konkursu ofert na realizację zadań Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego w 2017 r., w tym zasady wypełniania ofert, zawierania umów i wypełniania sprawozdań według wzorów zawartych w rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 17 sierpnia 2016 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań.
Zgłoszenia udziału osób w spotkaniu należy przesyłać mailem na brek@warmia.mazury.pl do 1 grudnia 2016 r.