Regulamin
Regulamin Newslettera Starostwa Powiatowego w Olecku
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z Newslettera udostępnianego przez Starostwo Powiatowe w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko.
- Newsletter jest wysyłany na zarejestrowany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej. Zawiera informacje związane z aktualną działalnością Starostwa Powiatowego w Olecku, w tym informacje o lokalnych wydarzeniach, imprezach, akcjach społecznych czy zagrożeniach.
- Otrzymywanie wiadomości w ramach Newslettera jest bezpłatne.
- Dla korzystania z usługi wymagany jest komputer z dostępem do Internetu, dowolna przeglądarka internetowa oraz czynna i prawidłowo skonfigurowana poczta elektroniczna.
- Subskrypcja Newslettera polega na wpisaniu adresu poczty elektronicznej, którym dysponuje Użytkownik do formularza udostępnianego na stronie internetowej oraz potwierdzeniu subskrypcji poprzez kliknięcie w odpowiedni link przesłany we wiadomości zwrotnej. Subskrypcja Newslettera przez Użytkownika stanowi wyrażenie przez Użytkownika zgody na otrzymywanie bezpłatnego Newslettera.
- Zarejestrowany Użytkownik, w każdej chwili, ma możliwość rezygnacji z usługi Newslettera poprzez usunięcie adresu e-mail wprowadzonego w procesie rejestracji, a także dokonania zmiany tego adresu. Usunięcie bądź zmiana adresu następuje po wysłaniu zgłoszenia na turowska@powiat.olecko.pl.
- Starostwo Powiatowe w Olecku nie będzie udostępniać powierzonych mu adresów poczty elektronicznej osobom czy podmiotom trzecim.
- Rejestrując się w systemie Newslettera Użytkownik oświadcza, iz akceptuje niniejszy regulamin oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Starostwo Powiatowe w Olecku na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Jednocześnie Użytkownik oświadcza, że zapoznał się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści danych i możliwości ich poprawiania oraz jest świadom, iż jego zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem jego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi Newslettera.