Naczelnik Ewa Kleszczewska
tel. ; pokój nr 24;
Pracownicy:
- Monika Gwiazdowska, tel. ; pokój nr 23;
- obsługa sekretariatu Starosty Oleckiego i Wicestarosty Oleckiego;
- Elżbieta Staszkiewicz, tel. ; pokój nr 21;
- sprawy kadrowe pracowników Starostwa Powiatowego w Olecku i dyrektorów jednostek organizacyjnych,
- archiwum Starostwa Powiatowego w Olecku;
- Michał Ropel, tel. ; pokój nr 16
- kierowca,
- sprawy administracyjno-gospodarcze,
- biuro rzeczy znalezionych;
- Małgorzata Milczarek, tel. ; pokój nr 28;
- obsługa Rady Powiatu w Olecku;
- Karina Bielawska, tel. ; pokój nr 29;
- obsługa Zarządu Powiatu w Olecku,
- nieodpłatna pomoc prawna,
- gospodarowanie środkami rzeczowymi i zabezpieczenie mienia Starostwa;
- Wiesława Trejnowska, tel. ; pokój nr 22;
- obsługa kancelarii Starostwa Powiatowego w Olecku;
- Patrycja Surażyńska, tel. ; pokój nr 22;
- obsługa kancelarii Starostwa Powiatowego w Olecku.
Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy między innymi:
- obsługa kancelaryjno-biurowa i merytoryczna Rady Powiatu i Zarządu Powiatu w Olecku;
- prowadzenie sekretariatów Starosty Oleckiego i Wicestarosty Oleckiego;
- zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Olecku;
- sprawowanie nadzoru i kontroli nad powierzonymi zadaniami;
- przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków;
- prowadzenie akt i spraw osobowych Członków Zarządu Powiatu w Olecku, pracowników Starostwa Powiatowego w Olecku, dyrektorów jednostek organizacyjnych i podporządkowanych Zarządowi Powiatu w Olecku i Staroście Oleckiemu;
- koordynowanie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników Starostwa Powiatowego w Olecku;
- administrowanie budynkami Starostwa Powiatowego w Olecku;
- prowadzenie inwestycji, remontów kapitalnych i konserwacji budynków Starostwa Powiatowego w Olecku;
- zabezpieczenie przestrzegania w Starostwie Powiatowym w Olecku przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej;
- prowadzenie archiwum Starostwa Powiatowego w Olecku;
- koordynowanie spraw związanych z realizacją przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;
- prowadzenie biura rzeczy znalezionych.























