Data modyfikacji | Element | Opis | Użytkownik |
---|---|---|---|
2020-07-06 09:55:39 | Wydział Środowiska i Rolnictwa „ŚR” | Zapis tymczasowy Pokazuj zajawkę: 0 | Anna Turowska |
2020-07-06 09:55:12 | Wydział Środowiska i Rolnictwa „ŚR” | Zapis tymczasowy Zajawka (PL): Naczelnik Robert Racis, tel. 87 739 18 82; pokój nr 15. Pracownicy: Tadeusz Aszurkiewicz, Robert Kozłowski. Opis grafiki zajawki (PL): Herb Powiatu Oleckiego | Anna Turowska |
2020-07-06 09:54:11 | Wydział Organizacyjny „OR” | Publikacja | Anna Turowska |
2020-07-06 09:54:07 | Wydział Organizacyjny „OR” | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Naczelnik: Sylwia Syperowicz – Sekretarz Powiatutel. 87 739 18 63; pokój nr 25; syperowicz@powiat.olecko.pl Pracownicy:
Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy między innymi:
|
Anna Turowska |
2020-07-06 09:53:50 | Wydział Organizacyjny „OR” | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Naczelnik: Sylwia Syperowicz – Sekretarz Powiatutel. 87 739 18 63; pokój nr 25; syperowicz@powiat.olecko.pl Pracownicy:
Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy między innymi:
|
Anna Turowska |
2020-07-06 09:46:10 | Wydział Organizacyjny „OR” | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Naczelnik: Sylwia Syperowicz – Sekretarz Powiatutel. 87 739 18 63; pokój nr 25; syperowicz@powiat.olecko.pl Pracownicy:
e-mail: > Bogumił Mejsak sprawy obywatelskie i obronne e-mail: czk@powiat.olecko.pl tel. 87 739 18 79; pokój nr 13 > Paweł Ostrowski obsługa informatyczna urzędu e-mail: informatyk@powiat.olecko.pl tel. 87 739 18 58; pokój nr 2 > Halina Kasicka zdrowie, rehabilitacja osób niepełnosprawnych i pomoc społeczna e-mail: pfron@powiat.olecko.pl tel. 87 739 45 60; pokój nr 3 Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy między innymi: 1) obsługa kancelaryjno-biurowa i merytoryczna Rady i Zarządu; 2) prowadzenie sekretariatów Starosty i Wicestarosty; 3) zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Olecku; 4) sprawowanie nadzoru i kontroli nad powierzonymi zadaniami; 5) przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków; 6) prowadzenie akt i spraw osobowych Członków Zarządu, pracowników Starostwa, dyrektorów jednostek organizacyjnych i podporządkowanych Zarządowi i Staroście; 7) koordynowanie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników Starostwa; 8) administrowanie budynkami Starostwa; 9) prowadzenie inwestycji, remontów kapitalnych i konserwacji budynków Starostwa; 10) zabezpieczenie przestrzegania w Starostwie przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej; 11) prowadzenie kancelarii niejawnej i archiwum Starostwa; 12) obsługa informatyczna Starostwa; 13) koordynowanie spraw związanych z realizacją przepisów ustawy o ochronie danych osobowych; 14) prowadzenie spraw z zakresu zbiórek publicznych na obszarze powiatu lub jego części obejmującej więcej niż jedną gminę; 15) sprawowanie nadzoru nad działalnością stowarzyszeń i fundacji; 16) prowadzenie biura rzeczy znalezionych; 17) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem tajemnicy państwowej; 18) sporządzanie w obecności Starosty lub Sekretarza Powiatu testamentu; 19) wydawanie pozwoleń na sprowadzanie zwłok i szczątków ludzkich z zagranicy; 20) organizowanie działań związanych z realizacją zadań obrony cywilnej, spraw obronnych i zarządzaniem kryzysowym; 21) prowadzenie spraw związanych ze zdrowiem, rehabilitacją osób niepełnosprawnych i pomocą społeczną. |
Anna Turowska |
Rejestr zmian