Data modyfikacji | Element | Opis | Użytkownik |
---|---|---|---|
2020-07-06 09:24:37 | Wydział Finansowy „WF” | Zapis tymczasowy Opis grafiki zajawki (PL): Herb Powiatu Oleckiego | Anna Turowska |
2020-07-06 09:23:50 | Wydział Geodezji i Nieruchomości „GN” | Zapis tymczasowy Zajawka (PL): Naczelnik Krzysztof Krajewski, tel. 87 739 18 60; pokój nr 31. Pracownicy: Tomasz Ulikowski, Krystyna Lewandowska, Marianna Ostrowska, Katarzyna Pacek, Izabela Kasicka, Henryka Lewkowska, Katarzyna Smokowska, Julia Krzywicka, Klaudia Puczyłowska. | Anna Turowska |
2020-07-06 09:23:16 | Wydział Geodezji i Nieruchomości „GN” | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Naczelnik: Krzysztof Krajewski – Geodeta Powiatowytel. 87 739 18 60; pokój nr 31; krajewski@powiat.olecko.pl Pracownicy:
Do zadań Wydziału Geodezji i Nieruchomości należy między innymi:- w zakresie gospodarki nieruchomościami powiatu i Skarbu Państwa: 1) tworzenie powiatowego zasobu nieruchomości i zasobu nieruchomości Skarbu Państwa; 2) naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu; 3) prowadzenie postępowania wywłaszczeniowego; 4) przygotowywanie zezwoleń na czasowe zajęcie nieruchomości w przypadku siły wyższej lub nagłej potrzeby zapobieżenia powstawaniu znacznej szkody; 5) prowadzenie spraw związanych ze zwrotem wywłaszczonych nieruchomości zamiennej i o rozliczeniach z tytułu zwrotu i terminach zwrotu; 6) zabezpieczenie wierzytelności Skarbu Państwa przez wpisanie w księdze hipoteki oraz wydawanie zaświadczeń o spłaceniu wierzytelności; 7) prowadzenie spraw związanych z powszechną taksacją nieruchomości; 8) składanie wniosków o wpis do księgi wieczystej prawa własności nieruchomości przejętych na cele reformy rolnej; 9) prowadzenie spraw związanych z orzekaniem o nadaniu na własność nieruchomości; 10) występowanie do Agencji Nieruchomości Rolnej o przekazanie nieodpłatnie nieruchomości na cele związane z inwestycjami infrastrukturalnymi służącymi wykonywaniu zadań własnych; 11) przygotowywanie na wniosek osób fizycznych decyzji o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa w prawo własności; 12) prowadzenie spraw związanych z nieodpłatnym przyznawaniem na własność gruntu i działek pod budynkami i działek dożywotnich osobie, która przekazała gospodarstwo rolne Państwu w zamian za rentę; - w zakresie geodezji, kartografii: 1) prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; 2) ewidencjonowanie zgłoszeń robót geodezyjnych, przyjmowanie dokumentacji wynikowej, naliczanie opłat za czynności geodezyjne; 3) wydawanie odpłatne na wniosek osób fizycznych i prawnych kopii mapy zasadniczej; 4) prowadzenie numerycznej mapy zasadniczej; 5) zakładanie osnów szczegółowych; 6) prowadzenie spraw związanych z ochroną znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych; 7) prowadzenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia podziemnego; 8) prowadzenie Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej; 9) prowadzenie powiatowych baz danych w zakresie ewidencji gruntów i budynków; 10) wprowadzanie zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków na podstawie odpisów prawomocnych decyzji administracyjnych i orzeczeń sądowych, podpisów aktów notarialnych i na wniosek osób fizycznych i prawnych; 11) wydawanie odpłatnie na żądanie właścicieli wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego; 12) sporządzanie gminnych i powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków; 13) prowadzenie spraw związanych z wyłączaniem gruntów rolnych z produkcji; 14) przygotowywanie decyzji nakładającej obowiązek zdjęcia próchniczej warstwy gleby i jej wykorzystania; 15) prowadzenie spraw związanych ze scaleniem i wymianą gruntów; 16) prowadzenie spraw związanych z klasyfikacją gruntów rolnych i leśnych; 17) prowadzenie spraw związanych z nakładaniem podwyższonych opłat za nie zakończenie rekultywacji gruntów zdewastowanych w określonym terminie. |
Anna Turowska |
2020-07-06 09:21:40 | Wydział Geodezji i Nieruchomości „GN” | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Naczelnik: Krzysztof Krajewski – Geodeta Powiatowytel. 87 739 18 60; pokój nr 31; krajewski@powiat.olecko.pl Pracownicy:
Do zadań Wydziału Geodezji i Nieruchomości należy między innymi:- w zakresie gospodarki nieruchomościami powiatu i Skarbu Państwa: 1) tworzenie powiatowego zasobu nieruchomości i zasobu nieruchomości Skarbu Państwa; 2) naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu; 3) prowadzenie postępowania wywłaszczeniowego; 4) przygotowywanie zezwoleń na czasowe zajęcie nieruchomości w przypadku siły wyższej lub nagłej potrzeby zapobieżenia powstawaniu znacznej szkody; 5) prowadzenie spraw związanych ze zwrotem wywłaszczonych nieruchomości zamiennej i o rozliczeniach z tytułu zwrotu i terminach zwrotu; 6) zabezpieczenie wierzytelności Skarbu Państwa przez wpisanie w księdze hipoteki oraz wydawanie zaświadczeń o spłaceniu wierzytelności; 7) prowadzenie spraw związanych z powszechną taksacją nieruchomości; 8) składanie wniosków o wpis do księgi wieczystej prawa własności nieruchomości przejętych na cele reformy rolnej; 9) prowadzenie spraw związanych z orzekaniem o nadaniu na własność nieruchomości; 10) występowanie do Agencji Nieruchomości Rolnej o przekazanie nieodpłatnie nieruchomości na cele związane z inwestycjami infrastrukturalnymi służącymi wykonywaniu zadań własnych; 11) przygotowywanie na wniosek osób fizycznych decyzji o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa w prawo własności; 12) prowadzenie spraw związanych z nieodpłatnym przyznawaniem na własność gruntu i działek pod budynkami i działek dożywotnich osobie, która przekazała gospodarstwo rolne Państwu w zamian za rentę; - w zakresie geodezji, kartografii: 1) prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; 2) ewidencjonowanie zgłoszeń robót geodezyjnych, przyjmowanie dokumentacji wynikowej, naliczanie opłat za czynności geodezyjne; 3) wydawanie odpłatne na wniosek osób fizycznych i prawnych kopii mapy zasadniczej; 4) prowadzenie numerycznej mapy zasadniczej; 5) zakładanie osnów szczegółowych; 6) prowadzenie spraw związanych z ochroną znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych; 7) prowadzenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia podziemnego; 8) prowadzenie Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej; 9) prowadzenie powiatowych baz danych w zakresie ewidencji gruntów i budynków; 10) wprowadzanie zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków na podstawie odpisów prawomocnych decyzji administracyjnych i orzeczeń sądowych, podpisów aktów notarialnych i na wniosek osób fizycznych i prawnych; 11) wydawanie odpłatnie na żądanie właścicieli wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego; 12) sporządzanie gminnych i powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków; 13) prowadzenie spraw związanych z wyłączaniem gruntów rolnych z produkcji; 14) przygotowywanie decyzji nakładającej obowiązek zdjęcia próchniczej warstwy gleby i jej wykorzystania; 15) prowadzenie spraw związanych ze scaleniem i wymianą gruntów; 16) prowadzenie spraw związanych z klasyfikacją gruntów rolnych i leśnych; 17) prowadzenie spraw związanych z nakładaniem podwyższonych opłat za nie zakończenie rekultywacji gruntów zdewastowanych w określonym terminie. |
Anna Turowska |
2020-07-06 09:18:48 | Wydział Geodezji i Nieruchomości „GN” | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Naczelnik: Krzysztof Krajewski – Geodeta Powiatowytel. 87 739 18 60; pokój nr 31; krajewski@powiat.olecko.pl Pracownicy:
Do zadań Wydziału Geodezji i Nieruchomości należy między innymi:- w zakresie gospodarki nieruchomościami powiatu i Skarbu Państwa: 1) tworzenie powiatowego zasobu nieruchomości i zasobu nieruchomości Skarbu Państwa; 2) naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu; 3) prowadzenie postępowania wywłaszczeniowego; 4) przygotowywanie zezwoleń na czasowe zajęcie nieruchomości w przypadku siły wyższej lub nagłej potrzeby zapobieżenia powstawaniu znacznej szkody; 5) prowadzenie spraw związanych ze zwrotem wywłaszczonych nieruchomości zamiennej i o rozliczeniach z tytułu zwrotu i terminach zwrotu; 6) zabezpieczenie wierzytelności Skarbu Państwa przez wpisanie w księdze hipoteki oraz wydawanie zaświadczeń o spłaceniu wierzytelności; 7) prowadzenie spraw związanych z powszechną taksacją nieruchomości; 8) składanie wniosków o wpis do księgi wieczystej prawa własności nieruchomości przejętych na cele reformy rolnej; 9) prowadzenie spraw związanych z orzekaniem o nadaniu na własność nieruchomości; 10) występowanie do Agencji Nieruchomości Rolnej o przekazanie nieodpłatnie nieruchomości na cele związane z inwestycjami infrastrukturalnymi służącymi wykonywaniu zadań własnych; 11) przygotowywanie na wniosek osób fizycznych decyzji o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa w prawo własności; 12) prowadzenie spraw związanych z nieodpłatnym przyznawaniem na własność gruntu i działek pod budynkami i działek dożywotnich osobie, która przekazała gospodarstwo rolne Państwu w zamian za rentę; - w zakresie geodezji, kartografii: 1) prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; 2) ewidencjonowanie zgłoszeń robót geodezyjnych, przyjmowanie dokumentacji wynikowej, naliczanie opłat za czynności geodezyjne; 3) wydawanie odpłatne na wniosek osób fizycznych i prawnych kopii mapy zasadniczej; 4) prowadzenie numerycznej mapy zasadniczej; 5) zakładanie osnów szczegółowych; 6) prowadzenie spraw związanych z ochroną znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych; 7) prowadzenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia podziemnego; 8) prowadzenie Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej; 9) prowadzenie powiatowych baz danych w zakresie ewidencji gruntów i budynków; 10) wprowadzanie zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków na podstawie odpisów prawomocnych decyzji administracyjnych i orzeczeń sądowych, podpisów aktów notarialnych i na wniosek osób fizycznych i prawnych; 11) wydawanie odpłatnie na żądanie właścicieli wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego; 12) sporządzanie gminnych i powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków; 13) prowadzenie spraw związanych z wyłączaniem gruntów rolnych z produkcji; 14) przygotowywanie decyzji nakładającej obowiązek zdjęcia próchniczej warstwy gleby i jej wykorzystania; 15) prowadzenie spraw związanych ze scaleniem i wymianą gruntów; 16) prowadzenie spraw związanych z klasyfikacją gruntów rolnych i leśnych; 17) prowadzenie spraw związanych z nakładaniem podwyższonych opłat za nie zakończenie rekultywacji gruntów zdewastowanych w określonym terminie. |
Anna Turowska |
2020-07-06 09:18:11 | Wydział Geodezji i Nieruchomości „GN” | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Naczelnik: Krzysztof Krajewski – Geodeta Powiatowytel. 87 739 18 60; pokój nr 31; krajewski@powiat.olecko.pl Pracownicy:
Do zadań Wydziału Geodezji i Nieruchomości należy między innymi: - w zakresie gospodarki nieruchomościami powiatu i Skarbu Państwa: 1) tworzenie powiatowego zasobu nieruchomości i zasobu nieruchomości Skarbu Państwa; 2) naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu; 3) prowadzenie postępowania wywłaszczeniowego; 4) przygotowywanie zezwoleń na czasowe zajęcie nieruchomości w przypadku siły wyższej lub nagłej potrzeby zapobieżenia powstawaniu znacznej szkody; 5) prowadzenie spraw związanych ze zwrotem wywłaszczonych nieruchomości zamiennej i o rozliczeniach z tytułu zwrotu i terminach zwrotu; 6) zabezpieczenie wierzytelności Skarbu Państwa przez wpisanie w księdze hipoteki oraz wydawanie zaświadczeń o spłaceniu wierzytelności; 7) prowadzenie spraw związanych z powszechną taksacją nieruchomości; 8) składanie wniosków o wpis do księgi wieczystej prawa własności nieruchomości przejętych na cele reformy rolnej; 9) prowadzenie spraw związanych z orzekaniem o nadaniu na własność nieruchomości; 10) występowanie do Agencji Nieruchomości Rolnej o przekazanie nieodpłatnie nieruchomości na cele związane z inwestycjami infrastrukturalnymi służącymi wykonywaniu zadań własnych; 11) przygotowywanie na wniosek osób fizycznych decyzji o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa w prawo własności; 12) prowadzenie spraw związanych z nieodpłatnym przyznawaniem na własność gruntu i działek pod budynkami i działek dożywotnich osobie, która przekazała gospodarstwo rolne Państwu w zamian za rentę; - w zakresie geodezji, kartografii: 1) prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; 2) ewidencjonowanie zgłoszeń robót geodezyjnych, przyjmowanie dokumentacji wynikowej, naliczanie opłat za czynności geodezyjne; 3) wydawanie odpłatne na wniosek osób fizycznych i prawnych kopii mapy zasadniczej; 4) prowadzenie numerycznej mapy zasadniczej; 5) zakładanie osnów szczegółowych; 6) prowadzenie spraw związanych z ochroną znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych; 7) prowadzenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia podziemnego; 8) prowadzenie Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej; 9) prowadzenie powiatowych baz danych w zakresie ewidencji gruntów i budynków; 10) wprowadzanie zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków na podstawie odpisów prawomocnych decyzji administracyjnych i orzeczeń sądowych, podpisów aktów notarialnych i na wniosek osób fizycznych i prawnych; 11) wydawanie odpłatnie na żądanie właścicieli wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego; 12) sporządzanie gminnych i powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków; 13) prowadzenie spraw związanych z wyłączaniem gruntów rolnych z produkcji; 14) przygotowywanie decyzji nakładającej obowiązek zdjęcia próchniczej warstwy gleby i jej wykorzystania; 15) prowadzenie spraw związanych ze scaleniem i wymianą gruntów; 16) prowadzenie spraw związanych z klasyfikacją gruntów rolnych i leśnych; 17) prowadzenie spraw związanych z nakładaniem podwyższonych opłat za nie zakończenie rekultywacji gruntów zdewastowanych w określonym terminie. |
Anna Turowska |
Rejestr zmian