Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy między innymi:
obsługa kancelaryjno-biurowa i merytoryczna Rady Powiatu i Zarządu Powiatu w Olecku;
prowadzenie sekretariatów Starosty Oleckiego i Wicestarosty Oleckiego;
zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Olecku;
sprawowanie nadzoru i kontroli nad powierzonymi zadaniami;
przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków;
prowadzenie akt i spraw osobowych Członków Zarządu Powiatu w Olecku, pracowników Starostwa Powiatowego w Olecku, dyrektorów jednostek organizacyjnych i podporządkowanych Zarządowi Powiatu w Olecku i Staroście Oleckiemu;
koordynowanie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników Starostwa Powiatowego w Olecku;
administrowanie budynkami Starostwa Powiatowego w Olecku;
prowadzenie inwestycji, remontów kapitalnych i konserwacji budynków Starostwa Powiatowego w Olecku;
zabezpieczenie przestrzegania w Starostwie Powiatowym w Olecku przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej;
prowadzenie kancelarii niejawnej i archiwum Starostwa Powiatowego w Olecku;
koordynowanie spraw związanych z realizacją przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;
prowadzenie spraw z zakresu zbiórek publicznych na obszarze powiatu lub jego części obejmującej więcej niż jedną gminę;
sprawowanie nadzoru nad działalnością stowarzyszeń i fundacji;
prowadzenie biura rzeczy znalezionych;
sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem tajemnicy państwowej;
sporządzanie w obecności Starosty Oleckiego lub Sekretarza Powiatu Oleckiego testamentu;
wydawanie pozwoleń na sprowadzanie zwłok i szczątków ludzkich z zagranicy;
organizowanie działań związanych z realizacją zadań obrony cywilnej, spraw obronnych i zarządzaniem kryzysowym.
Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy między innymi:
obsługa kancelaryjno-biurowa i merytoryczna Rady Powiatu i Zarządu Powiatu w Olecku;
prowadzenie sekretariatów Starosty Oleckiego i Wicestarosty Oleckiego;
zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Olecku;
sprawowanie nadzoru i kontroli nad powierzonymi zadaniami;
przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków;
prowadzenie akt i spraw osobowych Członków Zarządu Powiatu w Olecku, pracowników Starostwa Powiatowego w Olecku, dyrektorów jednostek organizacyjnych i podporządkowanych Zarządowi Powiatu w Olecku i Staroście Oleckiemu;
koordynowanie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników Starostwa Powiatowego w Olecku;
administrowanie budynkami Starostwa Powiatowego w Olecku;
prowadzenie inwestycji, remontów kapitalnych i konserwacji budynków Starostwa Powiatowego w Olecku;
zabezpieczenie przestrzegania w Starostwie Powiatowym w Olecku przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej;
prowadzenie kancelarii niejawnej i archiwum Starostwa Powiatowego w Olecku;
koordynowanie spraw związanych z realizacją przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;
prowadzenie spraw z zakresu zbiórek publicznych na obszarze powiatu lub jego części obejmującej więcej niż jedną gminę;
sprawowanie nadzoru nad działalnością stowarzyszeń i fundacji;
prowadzenie biura rzeczy znalezionych;
sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem tajemnicy państwowej;
sporządzanie w obecności Starosty Oleckiego lub Sekretarza Powiatu Oleckiego testamentu;
wydawanie pozwoleń na sprowadzanie zwłok i szczątków ludzkich z zagranicy;
organizowanie działań związanych z realizacją zadań obrony cywilnej, spraw obronnych i zarządzaniem kryzysowym;
prowadzenie spraw związanych ze zdrowiem, rehabilitacją osób niepełnosprawnych i pomocą społeczną.
Anna Turowska
2022-02-17 14:29:25
Wydziały
Publikacja
Anna Turowska
2022-02-17 14:29:13
Wydziały
Zapis tymczasowyTreść (PL):
Sekretarz
Skarbnik
Wydział Architektury i Budownictwa „AB”
Wydział Edukacji, Kultury, Sportu i Promocji „EK”
Wydział Finansowy „WF”
Wydział Geodezji i Nieruchomości „GN”
Wydział Komunikacji i Transportu „KT”
Wydział Organizacyjny „OR”
Wydział Środowiska i Rolnictwa „ŚR”
Samodzielne stanowisko ds. informatyki „IT”
Samodzielne stanowisko ds. obronnych i obywatelskich „SO”
Samodzielne stanowisko ds. zdrowia, rehabilitacji osób niepełnosprawnych i pomocy społecznej „ZRP”