zdrowie, rehabilitacja osób niepełnosprawnych i pomoc społeczna.
Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy między innymi:
obsługa kancelaryjno-biurowa i merytoryczna Rady Powiatu i Zarządu Powiatu w Olecku;
prowadzenie sekretariatów Starosty Oleckiego i Wicestarosty Oleckiego;
zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Olecku;
sprawowanie nadzoru i kontroli nad powierzonymi zadaniami;
przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków;
prowadzenie akt i spraw osobowych Członków Zarządu Powiatu w Olecku, pracowników Starostwa Powiatowego w Olecku, dyrektorów jednostek organizacyjnych i podporządkowanych Zarządowi Powiatu w Olecku i Staroście Oleckiemu;
koordynowanie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników Starostwa Powiatowego w Olecku;
administrowanie budynkami Starostwa Powiatowego w Olecku;
prowadzenie inwestycji, remontów kapitalnych i konserwacji budynków Starostwa Powiatowego w Olecku;
zabezpieczenie przestrzegania w Starostwie Powiatowym w Olecku przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej;
prowadzenie kancelarii niejawnej i archiwum Starostwa Powiatowego w Olecku;
koordynowanie spraw związanych z realizacją przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;
prowadzenie spraw z zakresu zbiórek publicznych na obszarze powiatu lub jego części obejmującej więcej niż jedną gminę;
sprawowanie nadzoru nad działalnością stowarzyszeń i fundacji;
prowadzenie biura rzeczy znalezionych;
sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem tajemnicy państwowej;
sporządzanie w obecności Starosty Oleckiego lub Sekretarza Powiatu Oleckiego testamentu;
wydawanie pozwoleń na sprowadzanie zwłok i szczątków ludzkich z zagranicy;
organizowanie działań związanych z realizacją zadań obrony cywilnej, spraw obronnych i zarządzaniem kryzysowym;
prowadzenie spraw związanych ze zdrowiem, rehabilitacją osób niepełnosprawnych i pomocą społeczną.
Anna Turowska
2020-09-11 11:02:47
Wydział Organizacyjny „OR”
Publikacja
Anna Turowska
2020-09-11 11:02:44
Wydział Organizacyjny „OR”
Zapis tymczasowyTreść (PL):
Naczelnik: Sylwia Syperowicz – Sekretarz Powiatu
tel. 87 739 18 63; pokój nr 25; syperowicz@powiat.olecko.pl
zdrowie, rehabilitacja osób niepełnosprawnych i pomoc społeczna.
Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy między innymi:
obsługa kancelaryjno-biurowa i merytoryczna Rady Powiatu i Zarządu Powiatu w Olecku;
prowadzenie sekretariatów Starosty Oleckiego i Wicestarosty Oleckiego;
zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Olecku;
sprawowanie nadzoru i kontroli nad powierzonymi zadaniami;
przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków;
prowadzenie akt i spraw osobowych Członków Zarządu Powiatu w Olecku, pracowników Starostwa Powiatowego w Olecku, dyrektorów jednostek organizacyjnych i podporządkowanych Zarządowi Powiatu w Olecku i Staroście Oleckiemu;
koordynowanie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników Starostwa Powiatowego w Olecku;
administrowanie budynkami Starostwa Powiatowego w Olecku;
prowadzenie inwestycji, remontów kapitalnych i konserwacji budynków Starostwa Powiatowego w Olecku;
zabezpieczenie przestrzegania w Starostwie Powiatowym w Olecku przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej;
prowadzenie kancelarii niejawnej i archiwum Starostwa Powiatowego w Olecku;
koordynowanie spraw związanych z realizacją przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;
prowadzenie spraw z zakresu zbiórek publicznych na obszarze powiatu lub jego części obejmującej więcej niż jedną gminę;
sprawowanie nadzoru nad działalnością stowarzyszeń i fundacji;
prowadzenie biura rzeczy znalezionych;
sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem tajemnicy państwowej;
sporządzanie w obecności Starosty Oleckiego lub Sekretarza Powiatu Oleckiego testamentu;
wydawanie pozwoleń na sprowadzanie zwłok i szczątków ludzkich z zagranicy;
organizowanie działań związanych z realizacją zadań obrony cywilnej, spraw obronnych i zarządzaniem kryzysowym;
prowadzenie spraw związanych ze zdrowiem, rehabilitacją osób niepełnosprawnych i pomocą społeczną.
Anna Turowska
2020-09-11 11:01:43
Wydział Organizacyjny „OR”
Zapis tymczasowyTreść (PL):
Naczelnik: Sylwia Syperowicz – Sekretarz Powiatu
tel. 87 739 18 63; pokój nr 25; syperowicz@powiat.olecko.pl
zdrowie, rehabilitacja osób niepełnosprawnych i pomoc społeczna.
Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy między innymi:
obsługa kancelaryjno-biurowa i merytoryczna Rady Powiatu i Zarządu Powiatu w Olecku;
prowadzenie sekretariatów Starosty Oleckiego i Wicestarosty Oleckiego;
zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Olecku;
sprawowanie nadzoru i kontroli nad powierzonymi zadaniami;
przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków;
prowadzenie akt i spraw osobowych Członków Zarządu Powiatu w Olecku, pracowników Starostwa Powiatowego w Olecku, dyrektorów jednostek organizacyjnych i podporządkowanych Zarządowi Powiatu w Olecku i Staroście Oleckiemu;
koordynowanie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników Starostwa Powiatowego w Olecku;
administrowanie budynkami Starostwa Powiatowego w Olecku;
prowadzenie inwestycji, remontów kapitalnych i konserwacji budynków Starostwa Powiatowego w Olecku;
zabezpieczenie przestrzegania w Starostwie Powiatowym w Olecku przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej;
prowadzenie kancelarii niejawnej i archiwum Starostwa Powiatowego w Olecku;
koordynowanie spraw związanych z realizacją przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;
prowadzenie spraw z zakresu zbiórek publicznych na obszarze powiatu lub jego części obejmującej więcej niż jedną gminę;
sprawowanie nadzoru nad działalnością stowarzyszeń i fundacji;
prowadzenie biura rzeczy znalezionych;
sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem tajemnicy państwowej;
sporządzanie w obecności Starosty Oleckiego lub Sekretarza Powiatu Oleckiego testamentu;
wydawanie pozwoleń na sprowadzanie zwłok i szczątków ludzkich z zagranicy;
organizowanie działań związanych z realizacją zadań obrony cywilnej, spraw obronnych i zarządzaniem kryzysowym;
prowadzenie spraw związanych ze zdrowiem, rehabilitacją osób niepełnosprawnych i pomocą społeczną.
Anna Turowska
2020-09-11 11:00:46
Wydział Komunikacji i Transportu „KT”
Publikacja
Anna Turowska
2020-09-11 11:00:44
Wydział Komunikacji i Transportu „KT”
Zapis tymczasowyTreść (PL):
Naczelnik: Waldemar Adam Mnich
tel. 87 739 18 84; pokój nr 6
Pracownicy:
Katarzyna Jaworowska, tel. 87 739 18 88; pokój nr 8; komunikacja@powiat.olecko.pl:
wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami;
Olga Makowska, tel. 87 739 18 88; pokój nr 8; komunikacja@powiat.olecko.pl:
Do zadań Wydziału Komunikacji i Transportu należy między innymi:
prowadzenie rejestracji pojazdów, wydawania dowodów i tablic rejestracyjnych;
wydawanie zezwoleń na przejazd o wymiarach lub masie większych od dopuszczalnej;
wydawanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny;
dokonywanie wpisów do rejestru przedsiębiorców prowadzących stację diagnostyczną, skreślanie przedsiębiorców z rejestru działalności w przypadkach określonych ustawą Prawo o ruchu drogowym, nadzór nad stacjami kontroli pojazdów;
dokonywanie wpisów do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, skreślanie przedsiębiorców z rejestru działalności w przypadkach określonych ustawą o kierujących pojazdami, nadzór nad szkoleniem kierowców;
zarządzanie ruchem na drogach powiatowych i gminnych;
wydawanie praw jazdy krajowych i międzynarodowych, pozwoleń do kierowania tramwajem;
dokonywanie wpisów do ewidencji instruktorów i wykładowców oraz wydawanie legitymacji instruktorów;
wydawanie, przedłużanie, rozszerzanie zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym, w drodze decyzji administracyjnej, osobie, która spełnia wymagania określone w ustawie o kierujących pojazdami;
prowadzenie spraw związanych z planowaniem, budową, modernizacją, utrzymaniem i ochroną dróg powiatowych;
udzielanie, odmowa udzielania, zmiana lub cofnięcie licencji oraz wpisów z licencji w zakresie transportu drogowego w krajowym transporcie drogowym;
wydawanie, zmiana oraz cofnięcie zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych i przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym na obszar wykraczający poza obszar jednej gminy nie przekraczający obszaru jednego powiatu;
wydawanie zaświadczenia oraz wpisów zaświadczeń na przewozy na potrzeby własne;
prowadzenie spraw związanych z organizacją, funkcjonowaniem regularnego przewozu osób w publicznym transporcie zbiorowym wynikających z ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie drogowym.