Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej ...
Zapis tymczasowyTreść (PL):
Projekt „Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej 3 „Cyfrowy Region”, Działania 3.1 „Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych”
Wnioskodawca: Powiat Olecki.
Cel główny projektu: poprawa dostępności, jakości i efektywności świadczonych usług publicznych oraz usprawnienie procesów wewnętrznych związanych ze świadczeniem usług publicznych poprzez wdrożenie rozwiązań cyfrowego urzędu, wykorzystujących zaawansowane technologie informacyjno-komunikacyjne.
Cele szczegółowe: Projekt zakłada informatyzację Starostwa Powiatowego w Olecku wraz z wdrożeniem e-usług, jakie będą świadczone ze pomocą uruchomionej platformy internetowej. Projekt pozwoli na rozwój nowoczesnych usług świadczonych drogą elektroniczną, ze szczególnym uwzględnieniem usług o wysokim poziomie e-dojrzałości, bezpieczeństwa oraz ich integracji na wspólnej platformie elektronicznych usług administracji publicznej (ePUAP).
Cel główny projektu osiągnięty zostanie do końca września 2018 r. w wyniku realizacji rzeczowej niżej wymienionych działań:
wdrożenie Cyfrowego Urzędu wraz z portalem płatności i portalem komunikacji społecznej;
wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD);
modernizacja infrastruktury sieci LAN;
dostawa urządzeń bezpieczeństwa sieci;
dostawa wyposażenia serwerowni;
dostawa rozwiązań telekomunikacyjnych
;dostawa wyposażenia komputerowego;
dostawa systemu podtrzymania napięcia (UPS).
W wyniku realizacji projektu udostępnione zostaną 24 nowe e-usługi:
wniosek o wydanie zaświadczenia o powierzchni użytkowej domu;
wydanie potwierdzonych kopii dokumentów;
wniosek dla rodziców o wydanie skierowania do specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego;
wniosek o przyznanie nagrody Starosty;
wniosek o oddanie nieruchomości w trwały zarząd;
wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności;
wniosek o udzielenie informacji, reprodukcję, sprzedaż materiałów z zasobu;
wniosek o wprowadzenie zmiany w ewidencji gruntów i budynków;
wniosek o wprowadzenie zmiany w operacie ewidencji gruntów i budynków;
wniosek o wydanie wyrysu i wypisu z operatu ewidencji gruntów i budynków;
wniosek o wydanie zaświadczenia o posiadaniu gospodarstwa rolnego;
wniosek o wydzierżawienie nieruchomości;
wniosek o wypisy dla właściciela;
wniosek o nadanie działki dożywotniej;
zgłoszenie pracy geodezyjnej;
aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu;
wyłączanie gruntów z produkcji rolniczej;
zmiana terminu zapłaty opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego;
wniosek o uzgodnienie dokumentacji projektowej sieci;
wniosek o wydanie zaświadczenia dotyczącego danych pojazdu – ogólny;
przedstawienie informacji o terminie, czasie i miejscu, w których będą prowadzone zajęcia, wraz z listą uczestników;
przekazanie informacji o przeprowadzonych kursach;
wydanie zaświadczenia o posiadaniu uprawnień do kierowania pojazdami;
złożenie wniosku elektronicznego za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej systemu Centralna Ewidencja Pojazd i Kierowca.
Planowane efekty realizacji projektu:
poprawa funkcjonowania urzędu oraz jego jednostek organizacyjnych i optymalizacja kosztów utrzymania poprzez automatyzację części zachodzących procesów zarządzania oraz wytwarzania i archiwizacji dokumentów;
wdrożenie jednolitych mechanizmów wymiany informacji, opartych na technologii teleinformatycznej;
usprawnienie obsługi obywateli i przedsiębiorców w tym osób niepełnosprawnych;
Projekt przyczyni się do upowszechnienie wykorzystania Internetu oraz narzędzi komunikacji elektronicznej w życiu codziennym mieszkańców i przedsiębiorców oraz turystów z terenu objętego jego realizacją, co spowoduje:
podniesienie jakości życia mieszkańców powiatu;
ułatwienie w prowadzeniu działalności gospodarczej;
zwiększenie atrakcyjności inwestycyjnej powiatu;
podniesienie atrakcyjności turystycznej.
Wartość projektu: 1.365.300,00 zł.
Wkład funduszy europejskich: 1.152.799,75 zł.
Anna Turowska
2020-07-13 09:22:01
Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej ...
Publikacja
Anna Turowska
2020-07-13 09:21:46
Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej ...
Zapis tymczasowyTreść (PL):
Projekt „Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej 3 „Cyfrowy Region”, Działania 3.1 „Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych”
Wnioskodawca: Powiat Olecki.
Cel główny projektu: poprawa dostępności, jakości i efektywności świadczonych usług publicznych oraz usprawnienie procesów wewnętrznych związanych ze świadczeniem usług publicznych poprzez wdrożenie rozwiązań cyfrowego urzędu, wykorzystujących zaawansowane technologie informacyjno-komunikacyjne.
Cele szczegółowe: Projekt zakłada informatyzację Starostwa Powiatowego w Olecku wraz z wdrożeniem e-usług, jakie będą świadczone ze pomocą uruchomionej platformy internetowej. Projekt pozwoli na rozwój nowoczesnych usług świadczonych drogą elektroniczną, ze szczególnym uwzględnieniem usług o wysokim poziomie e-dojrzałości, bezpieczeństwa oraz ich integracji na wspólnej platformie elektronicznych usług administracji publicznej (ePUAP).
Cel główny projektu osiągnięty zostanie do końca września 2018 r. w wyniku realizacji rzeczowej niżej wymienionych działań:
wdrożenie Cyfrowego Urzędu wraz z portalem płatności i portalem komunikacji społecznej;
wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD);
modernizacja infrastruktury sieci LAN;
dostawa urządzeń bezpieczeństwa sieci;
dostawa wyposażenia serwerowni;
dostawa rozwiązań telekomunikacyjnych
;dostawa wyposażenia komputerowego;
dostawa systemu podtrzymania napięcia (UPS).
W wyniku realizacji projektu udostępnione zostaną 24 nowe e-usługi:
wniosek o wydanie zaświadczenia o powierzchni użytkowej domu;
wydanie potwierdzonych kopii dokumentów;
wniosek dla rodziców o wydanie skierowania do specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego;
wniosek o przyznanie nagrody Starosty;
wniosek o oddanie nieruchomości w trwały zarząd;
wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności;
wniosek o udzielenie informacji, reprodukcję, sprzedaż materiałów z zasobu;
wniosek o wprowadzenie zmiany w ewidencji gruntów i budynków;
wniosek o wprowadzenie zmiany w operacie ewidencji gruntów i budynków;
wniosek o wydanie wyrysu i wypisu z operatu ewidencji gruntów i budynków;
wniosek o wydanie zaświadczenia o posiadaniu gospodarstwa rolnego;
wniosek o wydzierżawienie nieruchomości;
wniosek o wypisy dla właściciela;
wniosek o nadanie działki dożywotniej;
zgłoszenie pracy geodezyjnej;
aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu;
wyłączanie gruntów z produkcji rolniczej;
zmiana terminu zapłaty opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego;
wniosek o uzgodnienie dokumentacji projektowej sieci;
wniosek o wydanie zaświadczenia dotyczącego danych pojazdu – ogólny;
przedstawienie informacji o terminie, czasie i miejscu, w których będą prowadzone zajęcia, wraz z listą uczestników;
przekazanie informacji o przeprowadzonych kursach;
wydanie zaświadczenia o posiadaniu uprawnień do kierowania pojazdami;
złożenie wniosku elektronicznego za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej systemu Centralna Ewidencja Pojazd i Kierowca.
Planowane efekty realizacji projektu:
poprawa funkcjonowania urzędu oraz jego jednostek organizacyjnych i optymalizacja kosztów utrzymania poprzez automatyzację części zachodzących procesów zarządzania oraz wytwarzania i archiwizacji dokumentów;
wdrożenie jednolitych mechanizmów wymiany informacji, opartych na technologii teleinformatycznej;
usprawnienie obsługi obywateli i przedsiębiorców w tym osób niepełnosprawnych;
Projekt przyczyni się do upowszechnienie wykorzystania Internetu oraz narzędzi komunikacji elektronicznej w życiu codziennym mieszkańców i przedsiębiorców oraz turystów z terenu objętego jego realizacją, co spowoduje:
podniesienie jakości życia mieszkańców powiatu;
ułatwienie w prowadzeniu działalności gospodarczej;
zwiększenie atrakcyjności inwestycyjnej powiatu;
podniesienie atrakcyjności turystycznej.
Wartość projektu: 1.365.300,00 zł.
Wkład funduszy europejskich: 1.152.799,75 zł.
Anna Turowska
2020-07-13 09:12:23
Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej ...
Zapis tymczasowyTreść (PL):
Projekt „Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej 3 „Cyfrowy Region”, Działania 3.1 „Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych”
Wnioskodawca: Powiat Olecki.
Cel główny projektu: poprawa dostępności, jakości i efektywności świadczonych usług publicznych oraz usprawnienie procesów wewnętrznych związanych ze świadczeniem usług publicznych poprzez wdrożenie rozwiązań cyfrowego urzędu, wykorzystujących zaawansowane technologie informacyjno-komunikacyjne.
Cele szczegółowe: Projekt zakłada informatyzację Starostwa Powiatowego w Olecku wraz z wdrożeniem e-usług, jakie będą świadczone ze pomocą uruchomionej platformy internetowej. Projekt pozwoli na rozwój nowoczesnych usług świadczonych drogą elektroniczną, ze szczególnym uwzględnieniem usług o wysokim poziomie e-dojrzałości, bezpieczeństwa oraz ich integracji na wspólnej platformie elektronicznych usług administracji publicznej (ePUAP).
Cel główny projektu osiągnięty zostanie do końca września 2018 r. w wyniku realizacji rzeczowej niżej wymienionych działań:
wdrożenie Cyfrowego Urzędu wraz z portalem płatności i portalem komunikacji społecznej;
wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD);
modernizacja infrastruktury sieci LAN;
dostawa urządzeń bezpieczeństwa sieci;
dostawa wyposażenia serwerowni;
dostawa rozwiązań telekomunikacyjnych
;dostawa wyposażenia komputerowego;
dostawa systemu podtrzymania napięcia (UPS).
W wyniku realizacji projektu udostępnione zostaną 24 nowe e-usługi:
L. p.
Nazwa usługi
1.
Wniosek o wydanie zaświadczenia o powierzchni użytkowej domu.
2.
Wydanie potwierdzonych kopii dokumentów.
3.
Wniosek dla rodziców o wydanie skierowania do specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego.
4.
Wniosek o przyznanie nagrody Starosty.
5.
Wniosek o oddanie nieruchomości w trwały zarząd.
6.
Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
7.
Wniosek o udzielenie informacji, reprodukcję, sprzedaż materiałów z zasobu.
8.
Wniosek o wprowadzenie zmiany w ewidencji gruntów i budynków.
9.
Wniosek o wprowadzenie zmiany w operacie ewidencji gruntów i budynków.
10.
Wniosek o wydanie wyrysu i wypisu z operatu ewidencji gruntów i budynków.
11.
Wniosek o wydanie zaświadczenia o posiadaniu gospodarstwa rolnego.
12.
Wniosek o wydzierżawienie nieruchomości.
13.
Wniosek o wypisy dla właściciela.
14.
Wniosek o nadanie działki dożywotniej.
15.
Zgłoszenie pracy geodezyjnej.
16.
Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu.
17.
Wyłączanie gruntów z produkcji rolniczej.
18.
Zmiana terminu zapłaty opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.
19.
Wniosek o uzgodnienie dokumentacji projektowej sieci.
20.
Wniosek o wydanie zaświadczenia dotyczącego danych pojazdu - ogólny.
21.
Przedstawienie informacji o terminie, czasie i miejscu, w których będą prowadzone zajęcia, wraz z listą uczestników.
22.
Przekazanie informacji o przeprowadzonych kursach.
23.
Wydanie zaświadczenia o posiadaniu uprawnień do kierowania pojazdami.
24.
Złożenie wniosku elektronicznego za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej systemu Centralna Ewidencja Pojazd i Kierowca.
Planowane efekty realizacji projektu:
poprawa funkcjonowania urzędu oraz jego jednostek organizacyjnych i optymalizacja kosztów utrzymania poprzez automatyzację części zachodzących procesów zarządzania oraz wytwarzania i archiwizacji dokumentów;
wdrożenie jednolitych mechanizmów wymiany informacji, opartych na technologii teleinformatycznej;
usprawnienie obsługi obywateli i przedsiębiorców w tym osób niepełnosprawnych;
Projekt przyczyni się do upowszechnienie wykorzystania Internetu oraz narzędzi komunikacji elektronicznej w życiu codziennym mieszkańców i przedsiębiorców oraz turystów z terenu objętego jego realizacją, co spowoduje: • podniesienie jakości życia mieszkańców powiatu; • ułatwienie w prowadzeniu działalności gospodarczej; • zwiększenie atrakcyjności inwestycyjnej powiatu; • podniesienie atrakcyjności turystycznej.
Wartość projektu: 1.365.300,00 zł. Wkład funduszy europejskich: 1.152.799,75 zł.
Anna Turowska
2020-07-13 09:11:07
Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej ...
Zapis tymczasowyOpis grafiki zajawki (PL): Logo programu regionalnego
Anna Turowska
2020-07-13 09:10:11
Adaptacja budynku wielofunkcyjnego na budynek mieszkalny ...